Friday, March 14, 2014

Susah nya nak turun berat!

Bismillah.

"Susah nya nak turun berat ni! Dah cuba macam-macam cara nak turun berat. Tapi tak turun-turun.." "Dah ketat ni baju dan seluar. Dah tak boleh pakai. Terpaksa beli baru" "Astaghfirullah.. tak selesa la nak solat. Kaki susah nak lipat kaki. Terpaksa solat pakai kerusi" "Kaki dah mula sakit ni. Berat terlebih ker?"  ni lah ayat-ayat yang saya selalu dengar dari semua orang yang saya pernah timbang. Masing-masing ada masalah yang sendiri dan unik. Ada yang sudah sedar dan ada yang masih belum sedar kerana masih selesa dengan berat sekarang. Semua orang perlu sedar pentingnya kesihatan ni dan kenapa dengan mencapai berat ideal badan terasa kita sangat sihat. 

Saya dulu berat tak lah gemuk sangat. Akibat Practical dan Kerja yg boleh buat berat saya bertambah. Yela, makan semua nak sedap2 jer. Saya pun pernah cuba produk gym. Tetapi produk tu memerlu kan senaman yang banyak sbb sangat manis. Saya ni dah la x bersenam sebab kerja. Pakai produk gym yg memerlukan senaman bertambah naik la jadi nye! hahaha~ Selepas kerja saya terjumpa Herbalife dari Housemate saya Izzat Izuan Ismail. Alhamdulillah~ sy guna betul2.. saya turun 12kg dalam masa 1 bulan setengah! ( 6 minggu ) tak sangka saya boleh turun sebanyak tu dalam masa yg singkat. Hanya gantikan makan pagi dan malam dengan Shake Herbalife ,siang makan seperti biasa, air suan/kosong hari2 4-5 liter sehari tanpa terlepas, senaman seperti futsal 2x seminggu sy berjaya turun berat dengan laju.. Alhamdulillah~ hehe (^_^)




Ada ramai lagi testimoni2 pengguna Herbalife. Semua orang dapat result kalau guna betul2 dan ikut cakap coach. kalau tak guna betul2 mesti la tak dapat result. pastu salahkan yang Herbalife ni tak berkesan.. haha.. kelakar bile jumpa orang macam tu.. Alhamdulillah kebanyakkan customer saya semua dapat result. yang tak dapat tu mesti ada.. tu pun sebab dia tak pakai produk betul2.. masih main2.. akibat tak dapat result. 

Testomoni2 pengguna Herbalife:

*DISCLAIMER: Herbalife bukan ubat yg merawati segala penyakit. Tapi ikut logik, Makan makanan yg sihat, badan pon sihat ler. :)


Akram kawan saya. Dia satu university dengan saya. Akram ni dia berjaya turun 26kg dalam masa 6 bulan, 

Ni kawan saya dari Terengganu. Dulu masya Allah.. tengok mcm dah sesak nafas dah. Alhamdulillah Hakimi sedar tentang kesihatan dan dia guna produk betul2.. Alhamdulillah sangat2.. Hakimi turun 38kg dalam masa 6 bulan. Masih tinggal lagi beberapa kg lagi ni! Teruskan usaha engkau Kimi! :)


Masya Allah.. ni lagi Hebat! Abg Firdaus.. sangat popular sekarang.. sebab~ abg ni berjaya turun 62kg dalam masa 11 bulan!! wow!! 11 bulan dia tahan selera makan.. sekarang ni kan.. dia betul2 mengamalkan gaya hidup sihat sebab dah sedar pentingnya kesihatan ni. Dulu pernah kena gout sampai kawan dia cakap penyakit dia sama macam ayah dia. Alhamdulillah sngt2 jumpa Herbalife.. Hidup betul2 berubah. :)

Ramai lagi testimoni2 pengguna herbalife ni. hehe.. kalau kt tepi2 jalan jumpa orang pegang botol Herbalife atau pakai pin Herbalife cuba tanya orang tu. Apa testimoni mereka. pasti mereka akan jawab.. sbb tak ada coach Herbalife tak ada result. pasti ada result. :)

KALAU ANDA MENGHADAPI MASALAH BERAT BADAN! DAH BOSAN DENGAN BENTUK BADAN ANDA! Ambil Tindakan SEKARANG& Hubungi saya utk 
FREE CONSULTATION! -017- 3137294






No comments:

Post a Comment