Saturday, March 15, 2014

Program Naik Berat

Bismillah.
 Gain weight testimoni

Ha~ produk herbalife ni bukan sahaja boleh turun kan berat, malah boleh naik kan berat. dengan produk yang sama cuma lain cara guna. Kalau contoh turun berat perlu gantikan sarapan dan makan malam dengan Shake. Tetapi! program naik ni seronok! Seronok sangat2! kita perlu makan banyak shake jer! Caranya.. lepas sahaja makan. kita jadikan shake Herbalife sebagai desert kita. Best! Orang yg susah nak naik ni sebenarnya dia nutrisi tak cukup. kalau dia ambil nutrisi pasti berat akan tambah. Lebih2 lagi kalau guna Shake + Workout. Memang badan akan jadi cantik sangat. hehe.. yang best nye naik berat yang saya maksud kan bukan naik lemak tau! naik otot! ;)

Ni testimoni orang naik berat dengan Nutrisi Herbalife :)


Muhammad Azreen berjaya naik 10kg otot dalam 6 bulan! 

Testimoni pengguna lain. :)





HerbaHeroes~ haha..

Banyak lagi testimoni naik berat. ada perempuan dan ada yang lelaki. Kalau lelaki nampak fit dengan otot. kalau perempuan nmpk fit dengan bentuk badan. Semua ni tak kan berlaku kalau tiada usaha yang gigih dan menggunakan produk secara serious. Tahniah pada mereka yang berjaya.. :)

KALAU ANDA MENGHADAPI MASALAH BERAT BADAN! DAH BOSAN DENGAN BENTUK BADAN ANDA! Ambil Tindakan SEKARANG& Hubungi saya utk 
FREE CONSULTATION! -017- 313 7294

No comments:

Post a Comment