Monday, March 31, 2014

Senaman Aerobik di Melaka

Bissmillah

Aktiviti Aerobik Melaka

Jom orang-orang Melaka. Sertai aktiviti senam robik Di Stadium Tun Fatimah Bukit Serindit. Setiap hari pagi dan petang. Masa pagi 7-8am dan petang 6pm-7pm. Tempatnya seronok sangat. Ada tempat jogging, memancing, permainan kanak-kanak, dan macam-macam lagi. 
Aerobik

Aerobik

Purata warga yang selalu datang di sini ialah warga emas.. semua warga emas selalu datang sini. dan kebanyakkan mereka adalah ORANG CINA!! pergh!! ape ni MELAYU! di mana kan anda? ORANG CINA hari-hari datang dan bersenam kerana ingin sihat. Melayu? hanya bersenam kerana ingin kurus jer.. sihat xnak. ramai pakcik2 dan makcik2 yang umur mereka sudah mencecah 60-80 tahun datang dan bersenam. Ada yang berlari dan ada yang berjalan. Jom ramai2 datang bersenam di sini. Untuk diri kita sendiri. Aerobik juga disediakan oleh penduduk Stadium Tun Fatimah.

Jom bersenam dan menikmati suasana alam semula jadi. :) Anda juga boleh timbang di sini yang disediakan oleh warga Herbalife Melaka. Jika anda ingin tahu anda sudah turun berapa KG boleh dtg timbang.

No comments:

Post a Comment